Summera Dagen =)

2009-08-10, 21:57:03 / Kategori: Tolvans Vardag



 


vaknade 11.40 idag av att byggarbetarna håller på och bygger ut huset hos oss höll på och gjorde en massa oväsen!
ska sova ute i friggen inatt ist så jag kanske får sova mer ostört  :P ska lägga ut bilder så ni får se hur det ser ut =) sen fick jag hjälp med att skaffa blogg av min syrra som även är känd som blondinbella (fast inte den riktiga)....sen kom ellen och didrik hit till mig och vi drog till kiosken en stund :Psen har jag vart hemma hela tiden och uppdaterat min blogg så mkt som möjligt så det ska bli mer intressant för er att läsa ;D fast det kmr bli bättre snart när jag har lärt mig mer för ni kan inte förvänta er så mkt av mig efter första dagen x) nu sitter jag vid datan som vanligt och ni får gärna kommentera eller fråga nått om ni undrar nått =)


hare bra VVSS!



anonym

Men Martin:P du kallar mig fjortis:O nu börjar ju med fjortis brillor kommer du bli blond snart eller;)



saknar er där uppe för fan:O



2009-08-10, 22:01:25

Camilla

Men Martin:P du kallar mig fjortis:O nu börjar ju med fjortis brillor kommer du bli blond snart eller;)



saknar er där uppe för fan:O



2009-08-10, 22:02:37

Martin

haha jag kan erkänna att jag är det LITE x) men jag tänker absolut INTE bli blont det kan jag lova =D

saknar dig med så du får kommma upp hit till bondbyn ;D



2009-08-10, 22:10:22 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk