Summera Dagen!!

2009-08-19, 19:56:19 / Kategori: Tolvans Vardag
Gick upp typ 10 för jag måste börja vänja mig inför skolan :P sen satt jag mig vid datorn och bloggade lite och kollade på fridrotts vm =D tur att den går hela dagarna för annars skulle jag ha skit tråkigt!! spännande imorgon i höjdhoppsfinalen menmen sen åkte jag ner till fiskehamnen och öste ut vattnet från våran båt och sen var jag åkte jag hem till datorn och tv x) sen efter maten var jag med ellen malin louise och linda men vi hittade inte på så mycket...... så blir det när man bor ute på lant ställe -.- hoppas jag bara läs känna lite nytt folk från gävle sen när jag börjar skolan :P nu kollar jag fortfarande på fridrotts vm :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk