SKUTSKÄR :P

2009-08-13, 00:52:06 / Kategori: Skutskär
Hej alla nattbloggläsare ;D jag kom nyss hem ifrån skutskär för en liten stund sen :P fast jag har nyss ätit kvällsmacka vilket  jag gör varje kväll :P tänkte visa lite bilder från kvällen i skutskär med ellen malin vikkan sara linnea och linus =D vill bara skänka en ros till linnea för att hon tog det så bra idag =D<3 menmen nu kmr bilder och några ville inte vara med på bild när ansiktet syndes så jag täckte över dom x)



Malin och Ellen på malins studsmatta innan skutskär =)

sara och vikkan :P

haha det var lite vågat att ta kort med mobilen när jag körde moppe men det gick bra utan problem x)

nu är vi äntligen i skutskär fast vi väntade på linnea och linus en stund för dom var så sega -.- btw.. vikkan och sara var inte rädd för att synas i bild x)                                       

haha ellen ville ju såklart inte synas i bild och det respekterar jag :P men vikkan vågar bjuda lite på sig själv ibland ;D bra de x)                                                                                                            

Malin ellen och sara :P och fortfarande har inte linnea och linus kommit än -.-

Jag som åkte rutchelkana??rushelkana?? vete fan hur det stavas x'D Nån som gör det för gärna säga det rätta x)

vikkan som hoppas stylta eller nått sånt :P hon var mkt bättre än mig x)

haha ellen min och saras moppe x) ellen hade typ den ända moppen som var typ helt hel x) min och saras moppe har vart med om del saker :P                                        

nu har äntligen linnea och linus kommit x) sega!! tack igen linnea för att du förstår<3

vi gick till hemköp en stund och köpte lite godis :P fast jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa nått x)


OCH  TILL SIST SÅ BJUDER JAG EN BILD PÅ MIG SÅ KLAGA INTE x'D  JAG ÄR JU FAN SNYGG :O  NOT*

camilla

Saknar er där uppe era fjortis gayar xO<333



2009-08-13, 01:21:46

Martin

haha jag saknar dig med ;D<3



2009-08-13, 01:27:14 URL: http://martintolvan.blogg.se/

camilla

saknar er där uppte era fjortis gayar:D



2009-08-13, 01:30:21

Anonym

håret står åt alla håll :)



2009-08-25, 19:06:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk