pizzapizza x)

2009-08-30, 17:48:07 / Kategori: Tolvans Vardag

har typ vart inne hela dagen för det är ju finnkampen i fridrott och det kan man ju inte missa ;D fast jag har stött kula två gånger med... är hemma själv nu och man börjar ju vänja sig med det nu fast snart kommer familjen hem för dom har vart på min syrras killes fotbollsmatch och sen blire pizza efter =D mums! men jag får se om jag orkar vara med nån efter och imorn äre ju skolan -.- ska till sjukhuset 08:40 och bränna näsan så nu hoppas jag att det är sista gången jag behöver åka dit nu!!


linnea

hoppas att de går bra med näsan :D <3



2009-08-30, 21:13:40

martin

japp :P<3



2009-08-30, 21:23:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk