Martin Ris och Ros!!

2009-08-13, 01:26:01 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar

dagens ris och ros :P det som jag har gillat idag hamnar på min ros lista och det som jag inte har gillat idag hamnar på min ris lista ;D


DAGENS RIS!!

Väntan........
fick vänta typ flera gånger idag :O först hemma hos vikkan när vi fick vänta på att åka iväg till skutskär....
sen när vi var i skutskär så fick vi vänta på linnea och linus -.-
och sist när vi skulle åka hem så fick vi vänta på vikkan ett bra tag för hon var så seg!!


DAGENS ROS!!<3


Linnea och Skratt =D
Tack verkligen linnea för att vi kunde prata ut idag om dina och mina problem<33 efter det jag sa så förstod du mig och gjorde så jag inte ångrade mig en sekund<3 sen ni vissa andra ska också få reda på det =)
Skratt...skratt får verkligen en att må bra =) när man är med kompisar eller andra och så skrattar man bara så mkt och har jätte roligt =D det gillar verkligen jag<333


camilla

lät nice;) fortsätt så



2009-08-13, 01:33:47

Martin

japp =D



2009-08-13, 01:49:27 URL: http://martintolvan.blogg.se/

linnea

naaw taack så jättemkt själv!

de va de minsta jag kunde gör efter alla din hjälp! <3

de va bara skönt att få hjälpa till :) <3

kram på dej<3



2009-08-13, 10:55:37

Martin

=D<3



2009-08-13, 13:55:33 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk