Martin Hissar och Dissar!

2009-08-18, 15:34:41 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar


TV och DATORN: Vet inte hur jag skulle klara mig utan tv för jag kollar på tv varje dag :P fast jag skulle klara mig nån dag men inte för alltid x) och datorn sitter jag också vid varje dag för utan den skulle jag inte kunna blogga,kolla bdb m.m men jag har vart utan den nu i flera dagar men jag skulle aldrig klara mig utan den föralltid och jag är inte ensam om att tycka det x)



REGN: det regnar just nu och jag hatar det nu när jag har sommarlov och så fast det är snart slut -.- finns typ inget att göra när man måste vara inne hela tiden för man kan bara kolla på tv eller sitta vid datan vilket jag gör nu :P menmen det är okey att regna ibland men inte nu för det kan vänta tills skolan börjar!

SKOLAN: som sagt snart börjar skolan igen -.- jag börjar på måndag men andra börjar ju på onsdag iaf där jag bor...... är lite nervös för jag känner ingen i klassen så jag hoppas jag lär känna nån =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk