lunchbloggning

2009-08-28, 12:25:17 / Kategori: Skolan
shoo.... nu sitter jag vid datan i skolan som jag kommer göra många gånger framöver... det var lite pinsamt idag i skolan för nyss när jag hade människan socialt och kulturellt så fick vi prata i grupp om vad man vet om kulturer x) och då pratade jag med lisa och maja och då berättade maja en sak som hände henne igår efter vi hade badat på fjärran och då skrattade vi så himla mycket åt den saken och typ hela klassen kollade på oss och jag skrattade så mycket så jag grinade x'D så jävla pinsamt efter då när hela klassen glor på oss och man är tårögd å så XD har en kvart kvar av lunchen nu för sen ska vi ha matte och svenska -.-



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk