hmm....hjälper det?!

2009-08-27, 20:54:46 / Kategori: Tolvans Vardag

Fråga1
du kanske inte ska säga saker du inte vill berätta om:P för då gör du besökare nyfikna men sen gör du dom besvika för du vill inte prata om de
Fråga2
Postat av: camilla

får itne jag veta:O elak:(

Fråga3
 Postat av:

HAr man sagt A måste man säga B

Fråga3
 Postat av: syrran

de är ju sånt du ska skriva om i din blogg, de är de som gör att du får läsare pucko :P

SVAR!

asså javet att ni är nyfikna med hemligheterna å så.... men nu ska jag klargöra en sak! det handlar inte bara om mig och jag tänker inte berätta allt bara för att höja statistiken! så egoistisk är jag inte.........men det finns ett MEN! jag kan tänka mig att kanske berätta det när jag är:

på bra humör
fått upp statistiken lite för jag inte berättar det för några bara och sen måste ja säga om det!
när jag känner mig redo

som sagt den rätta tiden kommer och jag kommer garantera att ni kommer få höra det av nån på ett eller annat sätt, så vaa glad att ni kommer få reda på men när vet jag inte?

så? har det här hjälp er att förstå?!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk