God Morgon x)

2009-08-11, 13:57:55 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu har jag nyss vaknat och hunnit ätit frukost :P jag glömde ställa alarmet till 11:50 som jag brukar ha och jag gick upp typ 13:20 idag x) vaknde minst fem ggr idag med av byggarbetarna höll på -.-............

Mina planer för idag då??

jag och några andra kompisar hade tänkt hyra bastuflotten idag =D men det blev inget för vi var för några =/
för er som undrar vad bastuflotten är så är det en bastu som ligger på en flotte vid havet så det är jätte härligt där ;D man bastar och sen när det är varmt så äre bara springa ut i vattnet :P rekommenderar er att hyra den ;)

hare bra VVSS!


ps. Ni kan glömma att jag tänker lägga ut en bild på mig när jag är nyvaken! x)

camilla

vad mysigt det lät med bastuflotten:o det måste jag pröva någon dag:)



2009-08-11, 14:06:58

Martin

jaa det är det med :D jaa kom upp hit så ska jag visa dig ;D



2009-08-11, 15:29:44 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk