GÄVLE

2009-08-14, 12:42:22 / Kategori: Tolvans Vardag
har nyss sminkat mig och gjort mig klar för att åka till stan. bussen går om 20 min. ska bara ta bussen till mammas jobb sen åker jag bil därifrån och till stan. är lite orolig över hur de ska gå att fickparkera helt själv, LÄSKIGT! har bara gjort de när jag haft nån mer med mig i bilen. hatar att leta parkering med, va gör jag om de inte finns nån liksom? :P kan berätta sen hur de gick, haha.

tänkte lägga ut lite bilder nu ^^



´martin och jag när vi va små :P



martins as ute på hällarna, haha xD



en rolig bild på mig och cissi på väg in till krogen



en väldigt bra bild på martin tycker jag :) tycker inte ni de?

Rebecca

Shit vad läskigt det blev när man inte läst det förra inlägget. Haha, "har nyss sminkat mig", Martin och smink tycktes inte passa ihop >.<

Bella

ja förstår de xD kom på i efterhand att jag glömde skriva att de va jag som skrev :P



2009-08-14, 21:28:03

Cissi

Ja, det va verkligen en bra bild på Martin ;)



2009-08-16, 14:19:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk