första skoldagen =D

2009-08-24, 16:21:06 / Kategori: Tolvans Vardag

äntligen första skoldagen över =D trivdes bra med min nya klass och jag fick lite kontakt med en i klassen =) märker att alla på polhem är mycket mognare än dom på rotskär -.- började 10:30 i aulan med lite information och så...sen gick jag iväg med min klass till ett klassrum och fick lite mer information...sen gick vi till vårat klassrum vi kommer ha sen hea tiden och efter det gjorde vi lite saker så vi lärde känna varandra i klassen =) trevligt trevligt
 
polhemskolan =)

och såhär såg jag ut idag =)


Cissi Bonn

Kul att det gick bra ;D



2009-08-25, 10:11:36

martin

japp :P



2009-08-25, 11:50:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk