....?

2009-08-20, 11:30:06 / Kategori: Tolvans Vardag
                                             

Hmm..... jag har en liten tanke om kändisbloggaren dessie? för er som inte visste det så har hon bdb ochjag hade turen att bli vän med henne där......och jag har pratat en gång med henne menmen det har inte med saken att göra nu! hon skrev ju på sin blogg att hon har läst lite småbloggar nu och när jag pratade med henne så skickade jag även en länk till min blogg och frågade hur hon man blir så känd på att blogga??

                      
är det bl.a min blogg hon menar då??? säger inte att det är det men det är ju en möjlighet eftersom jag frågade henne hur hon blev känd på bloggen och jag skickade en länk?? ni som inte tror mig så kan jag bevisa det att jag har skickat det till henne på bdb!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk