DAGENS ATT GÖRA!

2009-08-10, 18:02:45 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar



nu när jag har fått ett nytt akvarium så måste ju jag ta reda på det gamla -.-
så jag hade lite tid nu så då bar jag ut akvariumet och gjorde rent det med vattenslangen och växterna gjorde jag rent i duschen :P så nu äre äntligen klart så akvariumet ligger nere i källaren och vi har nu plats över till våran massage stol =D

hare bra VVSS!

Rebecca N (from da klass)

Wiee, först att kommentera ;P Kul att du också följer trenden Martin, även om du är lite efter i tiden ;)

Nu vill jag se att du bloggar varje dag, utan undantag ;)



2009-08-10, 19:43:24 URL: http://kladdkakan.cybersite

Martin

javet har läst bloggar ett tag nu så nu kände jag att det var min tur att börja med det ;D

haha klart jag ska blogga varje dag :P du ser ju hur mkt jag hann skriva bara idag :D så du får läsa min blogg varje dag,utan undantag x)



2009-08-10, 20:01:31 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk