DAG 4

2009-08-17, 16:38:56 / Kategori:
 
åkte sommarrodell på typ 500 meters höjd :P banan syns inte på bilden och jag vågade inte ha med den när jag åkte men det var kul stt åka :P och för er som inte vet vad sommarrodell är så är det som en slags bob som man sitter i man har bara en spak framför sig som man kan bromsa med och så åker man en lång och kurvig bana :P kulkul fast jag kom på att var dagen innan jag åkte det men jag orkar inte ändra om det nu x)
fin staty dom hade där i rättvik :P                                 
påvägen hem tog vi en paus på en hoppbanan :P
jag och ellen gick upp dit x) lång och seg trappa! och brant!!!
det var väldigt brant ner när vi kom upp dit och jag fattar inte hur dom vågar hoppa ut här :O
rolig minigolfbana dom hade där x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk