DAG 1

2009-08-17, 15:51:01 / Kategori:

påväg till rättvik :P det var väldigt fint landskap påvägen dit :P

vi tog en liten paus för vi har åkt så långt x)

tog den här bilden på min sko som flyger i luften ;O

så här såg vår stuga ut när vi kom fram :P mysigt därinne =)
vi hade typ 20 meter till vattnet :P siljan ni ser på bilden som är en av sveriges största sjö om det är nån som bryr sig x)
vi hade en sandstrand där med och det var riktigt långgrunt ska jag säga :P
vi gick ut på en 627 meter lång brygga rätt ut i siljan :P när vi kom längst ut så vare fortfarande så grunt att man bara doppade vaderna :P                                                         
jag hade lite tråkigt så jag gick till rättviks plastikavdelning och gjorde en läppförstoring ;D nee skojja x)
det vart jätte fint där sen när mörkret börja komma :P saknar det<3
senare på kvällen åt jag oxfile med pommes och bea :P gott gott! fast jag lämnade grönsakerna som ni ser x)
sen när det vart mörkt ute så var det väldigt fint för hela backen lyser upp fast bilden vart inte lika bra som när man var där =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk