Blondinbella

2009-08-14, 11:09:22 / Kategori: Tolvans Vardag
Hej på er alla :) De är martins storesyrra bella som skriver, även kallad blondinbella av martin ^^ som han skrev tidigare ska han åka till rättvik över helgen och kommer hem på måndag. eftersom han åker med min pojkvän jimmys syrras familj så blir jag och jimmy ensam hemma hos han hela helgen, vilket ska bli väldigt skönt :) ska dricka där hemma med lite kompisar imorn tänkte vi, ska köra massa roliga dricklekar då.

martin har precis åkt iväg nu faktiskt, och jag själv ska  iväg in till stan och färga o klippa håret på eftermiddan, riktigt spännande :D ska göra en ganska stor förändring med mitt hår, eller rättare sagt färga de en annan färg. har ju haft blondt hår skitlänge nu så de ska bli kul med en förändring :P kanske lägger upp en bild ikväll hur de blev om ni vill se :)

nu ska jag kika lite på hem till midgård som jag har laddat hem, så jävla roligt att man kan se de hur många gånger som helst xD kan tipsa om en skit bra film jag såg igår, 17 Again heter den, Zac Efron är huvudrollen ;P
lägger upp länken där ni kan läsa om filmen och ladda hem den.

http://tankafett.com/torrent/12671/17.Again.2009.DVDRip.XviD.SWESUB-KickFoot






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk