ännu ett bråk jag kan lösa -.-

2009-08-29, 19:17:40 / Kategori: Tolvans Vardag
asså ni som har läst det senaste bråket mellan poaw och nån annan okänd bloggare om ett inlägg som dom anklagar varandra att dom har härmat den ena med ett inlägg på kändisarna med då-nu bilder på dom säger att dom hittade på bilderna själva medans den andra säger att den har hittat dom på google.....men jag kan säga nu när jag gick in på msn så kommer det ju upp msn today jue och där hittade jag en bild man kan klicka på så kommer ju dom där bilderna dom har bråkat om -.- exakt samma bilder så du har båda dom ljugit och starta en onödigt tjafs..... här är länken som ni kan se på bilderna  http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=61018&imagenr=1

om ni kollar på paow.se så ser ni at det är samma bilder -.-



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk